Monday, October 5, 2009


Regreso:
Aquí de vuelta después de tres semanas de bellas experiencias.
El 11/septiembre nació mi segundo hijo Marcelo André, fue maravilloso volver a vivir la experiencia de ser madre. Que sería de mi vida sin mí adorado esposo que es uno de mis grandes soportes, gracias Robert por esta siempre a mi lado y ayudarme tanto. Gracias a Dios todo salió bien y a mí querido doctor que con ese don de gente lo hizo todo más fácil.
Como siempre estos primeros días son de adaptación y recuerdos de la primera vez, pero mucho más relajados. Algo desvelada y cansada pero en un “mood” muy especial. Estamos felices, mi esposo y yo nos damos cuenta que Giancarlo y Marcelo son nuestros mejores regalos.
¡Viva la Vida!
________________________________________________________________
Back Again:
I’m back again after three weeks of the most beautiful experiences. On September 11, 2009, Marcelo Andre, my second son was born. What would be of my life without my beloved husband, which is one of my biggest supporters? Thank you Robert for been always by my side and help me so much. Thank God everything went well and my dearly loved doctor with that special way with people made everything much easier.
Like always this first few days are for getting used to and memories of the first time, but much more relaxed. Loosing sleep and tired but in a very special mood. We are happy, my husband and me realize that Giancarlo and Marcelo are our most valuable gifts.

¡Viva la Vida!

2 comments: